Δίαιτα και ψυχολογία

Για να χάσουμε κιλά όλοι ξέρουμε ότι θα πρέπει να μειώσουμε τις θερμίδες και να γυμναζόμαστε. Πολλοί δεν γνωρίζουν όμως πόσο σημαντική είναι η ψυχολογία στην επίτευξη της απώλειας κιλών. Αλλάζοντας την ψυχολογία σας μπορείτε να αδυνατίσετε και να διατηρήσετε το επιθυμητό βάρος για πάντα. Τελικά αυτό που αποτρέπει από το να χάσουμε βάρος είναι το μυαλό μας! Σκεφτείτε πότε παίρνετε βάρος. Σκεφτείτε πότε το ρίχνετε στο φαγητό.

Τρώτε όταν είστε στεναχωρημένες.
Τρώτε όταν αισθάνεστε ανία.
Τρώτε όταν νιώθετε απογοήτευση.
Τρώτε ότι βρείτε μπροστά σας πριν την περίοδο.
Τρώτε για να γεμίσετε τα συναισθηματικά σας κενά.
Τρώτε γιατί έχετε συνδέσει το φαγητό με την απόλαυση κι όταν δεν απολαμβάνετε τις άπειρες χαρές της ζωής και μοναδική σας απόλαυση είναι το φαγητό τότε η παχυσαρκία σας χτυπάει την πόρτα.
Τρώτε όλο το κουτί με τα μπισκότα γιατί δεν βρίσκετε ικανοποίηση στη σχέση σας;
Τρώτε 2 μεγάλες σοκολάτες μετά το βραδινό φαγητό γιατί δεν έχετε την σεξουαλική ζωή που θέλετε;


Άκουσα κάποτε από μια φίλη μου. Η σοκολάτα δεν θα με προδώσει ποτέ. Είναι εκεί πάντα όταν τη χρειάζομαι και μου ανεβάζει πάντα τη ψυχολογία. Και εγώ της απάντησα. Όταν η ζυγαριά σου ανεβαίνει ένα κιλό κάθε εβδομάδα, όταν βλέπεις το σώμα σου κάθε μέρα και δεν είσαι ευχαριστημένη με αυτό όταν το ποσοστό λίπους στο σώμα σου είναι επικίνδυνα υψηλό όταν ακόμα και μετά τη σοκολάτα γκρινιάζεις γιατί ο φίλος σου δεν σε ικανοποιεί, νιώθεις ότι δεν σε προδίδει η σοκολάτα; Νιώθεις ακόμα ότι η σοκολάτα είναι ο πιο πιστός σου φίλος;


Έχετε σκεφτεί ποτέ πως  θα θέλατε να είστε, πως είστε και πως οι άλλοι σας βλέπουν; Τις περισσότερες φορές η εικόνα που εμείς οι ίδιες έχουμε για το σώμα μας δεν είναι και πολύ ρεαλιστική. Και αυτό συμβαίνει μάλλον γιατί είμαστε πολύ αυστηρές με τον εαυτό μας και δεν μπορούμε να δούμε την πραγματικότητα. Μερικές γυναίκες παίρνουν 2 κιλά και μετά νιώθουν χοντρές και άσχημες και από την απογοήτευσή τους όχι μόνο δεν χάνουν τα κιλά, αλλά το ρίχνουν στο φαγητό απογοητευμένες, με αποτέλεσμα να παίρνουν άλλα 2!


Σταματήστε να τρώτε από χόμπι. Σταματήστε να το ρίχνετε στο φαγητό για να γεμίσετε τα ψυχολογικά σας κενά. To φαγητό δεν είναι λύση στα προβλήματά σας. Το μόνο που κάνετε είναι να δημιουργείτε ένα παραπάνω πρόβλημα.  Την επόμενη φορά που θα έχετε την επιθυμία να πέσετε με τα μούτρα στο φαγητό, ρωτήστε τον εαυτό σας. Πεινάω; Γιατί θέλω να καταβροχθίσω όλο το κουτί με τα μπισκότα; Και σταματήστε. Αντί να φάτε ότι βρείτε μπροστά σας αλλάξτε τακτική. Πηγαίνετε έναν περίπατο με τα πόδια , πάρτε τηλέφωνο μια φίλη σας, κάντε ένα χαλαρωτικό μπάνιο, ντυθείτε όμορφα, φτιάξτε τα μαλλιά σας, μακιγιαριστείτε και βγείτε μια βόλτα με ένα αγαπημένο σας πρόσωπο. Αντί να πάρετε θερμίδες χάστε θερμίδες.

Γυμναστείτε. Κάντε σεξ! Αν είστε κουρασμένη διαβάστε ένα περιοδικό και μετά κοιμηθείτε μια ωρίτσα. Βρείτε εσείς κάτι άλλο να κάνετε που θα σας ικανοποιήσει. Σκεφτείτε την επόμενη μέρα. Αν έχετε φάει υγιεινά, την επόμενη μέρα θα νιώθετε ανάλαφρες και αν συνεχίσετε την ίδια τακτική σε ένα μήνα θα έχετε χάσει τα κιλά που θέλετε. Μερικά πράγματα είναι πιο απλά και το μυαλό μας τα διογκώνει και τα κάνει δύσκολα και πολύπλοκα. Διαχωρίστε τα συναισθήματα σας από το φαγητό.

Αν  έχετε προσπαθήσει να χάσετε κιλά και τα ξαναπήρατε και αυτό συνέβη πολλές φορές στη ζωή σας, αν με την πρώτη απογοήτευση βρίσκετε διέξοδο στο φαγητό, επισκεφτείτε κάποιον ψυχολόγο.  Αν το μυαλό σας λειτουργεί Η συζήτηση μαζί του θα σας βοηθήσει να βρείτε τις ρίζες του προβλήματος και να απαλλαγείτε οριστικά απ’ αυτό. 

ΔΙΑΙΤΑ ΚΑΙ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ